תומר פזי - עבודות עץ

מתלה פס מעץ מלא

מקט: 10005

מתלה פס עץ לעיצוב ממקרמה מעץ מלא מסוג אורן.

מגיע עם שני משלושים לתלייה ומגרעת בחלק התחתון לחוטי המקרמה.

60.00 180.00 

תיאור

מתלה פס עץ לעיצוב ממקרמה מעץ מלא מסוג אורן.

מגיע עם שני משלושים לתלייה ומגרעת בחלק התחתון לחוטי המקרמה.

מידע נוסף

מגרעת למקרמה

עם מגרעת, ללא מגרעת

מתלה לקיר

עם מתלה לקיר, ללא מתלה לקיר

מידה

40 ס"מ, 60 ס"מ, 80 ס"מ, 100 ס"מ, 120 ס"מ

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מתלה פס מעץ מלא”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים

שאלות נפוצות

מקרמה הוא אמנות של קשירת חוטים ליצירת דפוסים וקשרים, אשר משמשת להכנת עיצובים דקורטיביים כמו תליית קירות, עצים, ותכשיטים. הכלים הנדרשים כוללים חוטים חזקים, מספריים, סרגל למדידת אורך החוטים, ומסמר או מוט תלייה כדי לתלות את היצירה.

ראשית, יש לבחור חוט עבה וחזק שמתאים לעומס. ניתן להתחיל בלבחור מספר חוטים באורך שווה, לקפל אותם לחצי ולקשור אותם לקשר על גבי מוט או טבעת תלייה. לאחר מכן, ממשיכים בקשירת קשרים דקורטיביים כדי ליצור את "הענפים" של העץ.


הקשרים הפופולריים כוללים את קשר הרביעייה (Square Knot), קשר חצי-קשר (Half Knot), קשר לולאה (Lark’s Head Knot), וקשר ספירלה (Spiral Knot). כל אחד מהקשרים הללו יוצר דפוס שונה, וניתן לשלב ביניהם ליצירת עיצובים מורכבים יותר.

תליית מקרמה על קיר יכולה להיעשות באמצעות מסמרים, ברגים, או ווים קטנים שתוקעים בקיר. אם יש מוט תלייה, ניתן להכניס אותו לתוך חורים קטנים בו ולהצמיד לקיר בעזרת ווים חזקים. במקרים מסוימים, ניתן גם להשתמש במוט תלייה מגנטי לתליית יצירות קטנות.

עץ מקרמה הוא דגם של עץ הנוצר על ידי קשירת חוטים, שיכול להיות דקורטיבי מאוד ולהשתלב בעיצוב פנים של חללים כמו סלון או חדר שינה. ניתן לתלות אותו על קירות כדי להוסיף אלמנט טבעי, או להשתמש בו כמתלה לעציצים כדי לשלב את הטבע בתוך הבית.

כדי לשמור על מקרמה, חשוב להרחיק אותו מאור שמש ישיר שמסוגל לדהות את הצבעים. מומלץ גם לנקות אותו מדי פעם בעדינות על ידי ניעור אבק עם מברשת רכה או אפילו באמצעות שאיבת אבק במצב חלש. יש להימנע מחשיפה ללחות גבוהה שיכולה לפגוע בחוטים.